Prodáme Váš produkt nebo službu. Zkuste telefonní prodej a uvidíte sami.
Zajistíme odbyt produktu nebo služby Vašim stávajícím nebo potenciálním firemním zákazníkům dle platné legislativy. Společně si nadefinujeme, na jaké zákazníky se máme zaměřit. Týden po týdnu Vám budeme podávat report a budeme se snažit zvýšit konverzní prodej. Budeme přicházet s tipy, co by se dalo na akci zlepšit.
Podle domluvy a výše uvedené struktury začneme aktivně oslovovat společnosti, které by potenciálně od Vás zboží mohly koupit. Na základě telefonátu zasíláme e-mail s nabídkou zboží či produktů. Pokud se Vám zákazník neozve, tak se ozveme my a připomeneme se mu. Jistou mírou si produkt budeme muset prostudovat a v prvních fázích budeme mít dotazy, abychom docílili nejvyšší šance k prodeji.
Z důvodu oslovení stovek firem vzniká potenciál nákupu v budoucnosti a dostání se do povědomí potenciálního zákazníka. Službu neposkytujeme čistě za provizi z prodeje ale za hodinovou / úkolovou sazbu + případná procenta z prodeje. Vše provádíme transparentně, nemusí se tedy bát, že bychom Vaše peníze nějak zneužili. V reportu můžete zhodnotit, zda je to pro Vás výhodné nebo ne.
Nemáme limit na minimální počet hovorů. Děláme i tzv. mikro spolupráce. Cena za službu nebo garance se může lišit. Jinými slovy chcete mikro spolupráci do 10 tisíc? U nás není problém.
Vaše jméno*
Váš e-mail*
Telefon
Vaše zpráva
Odeslat zprávu
Dáme si schůzku a domluvíme se na parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, co jsme schopni garantovat smluvně. Nastíníte nám Vaši hrubou představu.
Podepíšeme smlouvu o spolupráci. Nezavazujeme nikoho na minimální dobu spolupráce. Neplatíte nic dopředu.
Po podpisu smlouvy si společně nadefinujeme, jakou skupinu kontaktů chcete oslovit (zaměření firem, velikost firem podle obratu, počtu zaměstnanců ve firmě). Můžete nám dodat Vaši databázi firem nebo ji Vám můžeme vytvořit.
Necháme se proškolit na Váš produkt nebo službu.
Domluvíme se na call scriptu (struktuře hovorů) podle které budeme volat. To nám můžete dodat i sami, případně si můžete nechat call script vytvořit u nás.
Vyzkoušíme první měsíc volání s týdenním reportingem, ladíme, co je špatně a dolaďujeme spolupráci k dokonalosti.
V žádném případě. Nic platit nebudete. U jednotlivých spoluprací se snažíme nastavit rozumnou garanci konverze. U přímého prodeje se hůře predikuje konverze. Týden po týdnu Vám však budeme reportovat naše výsledky, společně budeme spolupráci ladit k dokonalosti.
Ne, neprovádíme. Zaměřujeme se na produkty a služby, které nám samotným dávají smysl a jsou vhodné pro B2B telemarketing. Pokud nám dodáte ukradenou databázi z energo firmy, tak ji bohužel neobvoláme. Nemáme souhlas.
Strukturu hovorů si umíme vytvořit i sami ve více verzích. Ty mezi s sebou umíme porovnávat. Bohužel vytvoření něco stojí. Pokud budete mít zájem klidně nás kontaktujte a my Vám tuto práci naceníme.
To záleží na okolnostech. Je rozdíl domluvit schůzku ve firmě o třech lidech a ve Škodovce. Obojí umíme, ale každé bude stát rozdílný čas. Přibližnou cenu zjistíte po zadání počtu hovorů níže.
Sjednáme Vám schůzky, které potvrdíme a vše zapíšeme k Vám do kalendáře.
Najdeme Vám nové dlouhodobé odběratele, s kterými budete spolupracovat další roky.
Dodáme Vám souhlasy k zaslání e-mailů.
Zajistíme Vám vyplněné formuláře, z kterých můžete posunout Váš produkt nebo službu.
Najdeme Vám leady, které mají zájem o Váš produkt nebo službu. Umíme oslovit tisíce potenciálních zákazníků s Vaší nabídkou.
Jsme autentičtí, transparentní a féroví. Máme i vlastní CRM, kde uvidíte vše. Nejdeme do spolupráce, pokud víme, že nedokážeme naplnit klientovo očekávání.
Za kvalitu našich služeb ručíme. Garantujeme i úspěšnost našich operátorů, kteří jsou opravdoví profesionálové v oboru s průměrnou praxí 4 roky - žádní amatéři.
Nejdeme cestou krabicového řešení. Domluvíme se na přesných parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, a co jsme schopni garantovat i smluvně.
Chcete zvýšit efektivitu svých kolegů a nevíte jak? Třeba jste nikdy neuvažovali, že technická vybavenost může zvýšit produktivitu o několik desítek procent. Proto Vám zdarma přinášíme návod na to, jak…
Efektivní telemarketing je nezbytným prostředkem pro společností, které chtějí oslovit své potenciální zákazníka a zvýšit tak šanci na růst firmy. V dnešním konkurenčním prostředí je umění kvalitního telemarketingu klíčové pro úspěch….
Skoro každá společnost, která začíná s podnikáním většinou využívala telemarketing do doby, než se poptávky začaly generovat sami. Telemarketing využívá hlasovou interakci s volaným a slouží jako silný nástroj pro budování vztahů…
V době, kdy je mobilní telefon stále po ruce, se častokrát setkáváte s nežádoucími hovory od neznámých čísel. Ze slušnosti to pravděpodobně zvednete, nicméně Váš klid a soukromí je narušeno. Může to…