B2B marketing

Najdeme Vám nové dlouhodobé odběratele, s kterými budete spolupracovat další roky.

bg angle

Vybudujeme Vám velkoobchodní odběratele, kteří budou s Vámi spolupracovat a odebírat od Vás zboží v různých formách spolupráce. Vyzkoušejte u nás možnost získání nových odběratelů. Spolupráci děláme v podstatě jako obchodní zástupci. S kontaktovaným si postupně budujeme vztah a následně dodáváme dlouhodobého odběratele. Spolupráce se dá upravit dle Vašich potřeb.

Postup spolupráce

Na základě naší domluvy a výše uvedené struktury začneme aktivně oslovovat společnosti, které by potenciálně s Vámi mohly spolupracovat. Na základě telefonátu zasíláme e-mail s nabídkou spolupráce, případně okomentujeme daný případ. Domluvíme se na callback a pravidelně zjišťujeme, jak to daná firma vidí. Jsme v podstatě Vaší externí obchodní zástupci. Jedinou nevýhodou je, že rozjetí takovýchto odběratelů není možné provést za měsíc. Je tedy možné, že z počátku spolupráce budete v červených číslech, které se však v dalších měsících a letech obrátí.

Jaké formy spolupráce lze dodat?

a) Spolupráce založena na „dropshippingu“, což znamená, že Vy jako velkoobchod či výrobce držíte zboží v jistém množství skladem a v případě větší poptávky vyrábíte just in time. Následně zboží zašlete zákazníkovi jménem odběratele.

b) Spolupráce založena na „komisních skladech“, což znamená, že Vy jako velkoobchod či výrobce umístíte Vaše zboží na prodejny či sklady odběratelů bezplatně. Odběratel např. jednou měsíčně provede zápočet, kolik kusů prodal a uhradí fakturu za prodané množství. Vše musíte mít ošetřeno smluvně.

c) Spolupráce založena na prodeji „přímo na sklad“, což znamená, že odběratel zakoupí nějaké množství k sobě na sklad a pokusí se nést riziko z prodeje. Tato forma je pro potenciální partnery nejméně výhodná a pro nás nejsložitější pro získání. Ideální koncept spolupráce začíná a) či b) spoluprací a po nějaké době se změní ve spolupráci

Jaké jsou výhody

  • Úspora nákladů
  • Smluvní garance
  • Úspora času
  • 24/7 dohled nad naší prací
  • Pravidelný reporting

    Nezávazná poptávka

    Jak to celé bude probíhat?

    1.

    Dáme si schůzku a domluvíme se na parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, co jsme schopni garantovat smluvně. Nastíníte nám Vaši hrubou představu.

    2.

    Podepíšeme smlouvu o spolupráci. Nezavazujeme nikoho na minimální dobu spolupráce. Neplatíte nic dopředu.

    3.

    Po podpisu smlouvy si společně nadefinujeme, jakou skupinu kontaktů chcete oslovit (zaměření firem, velikost firem podle obratu, počtu zaměstnanců ve firmě). Můžete nám dodat Vaši databázi firem nebo ji Vám můžeme vytvořit.

    4.

    Necháme se proškolit na Váš produkt nebo službu.

    5.

    Domluvíme se na call scriptu (struktuře hovorů) podle které budeme volat. To nám můžete dodat i sami, případně si můžete nechat call script vytvořit u nás.

    6.

    Vyzkoušíme první měsíc volání s týdenním reportingem, ladíme, co je špatně a dolaďujeme spolupráci k dokonalosti.

    bg angle

    Nejčastější otázky
    k B2B telemarketingu

    Kolik to cca bude stát?

    To záleží na okolnostech. Je rozdíl domluvit schůzku ve firmě o třech lidech a ve Škodovce. Obojí umíme, ale každé bude stát rozdílný čas. Přibližnou cenu zjistíte po zadání počtu hovorů níže.

    500 dovolaných hovorů 0 Kč

    Proč zvolit Ramitel

    Transparence a férovost

    Transparence a férovost

    Jsme autentičtí, transparentní a féroví. Máme i vlastní CRM, kde uvidíte vše. Nejdeme do spolupráce, pokud víme, že nedokážeme naplnit klientovo očekávání.

    Garance a vysoká kvalita

    Garance a vysoká kvalita

    Za kvalitu našich služeb ručíme. Garantujeme i úspěšnost našich operátorů, kteří jsou opravdoví profesionálové v oboru s průměrnou praxí 4 roky - žádní amatéři.

    Řešení na míru

    Řešení na míru

    Nejdeme cestou krabicového řešení. Domluvíme se na přesných parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, a co jsme schopni garantovat i smluvně.

    Z našeho blogu

    ramitel background