Najdeme Vám nové dlouhodobé odběratele, s kterými budete spolupracovat další roky.
Vybudujeme Vám velkoobchodní odběratele, kteří budou s Vámi spolupracovat a odebírat od Vás zboží v různých formách spolupráce. Vyzkoušejte u nás možnost získání nových odběratelů. Spolupráci děláme v podstatě jako obchodní zástupci. S kontaktovaným si postupně budujeme vztah a následně dodáváme dlouhodobého odběratele. Spolupráce se dá upravit dle Vašich potřeb.
Na základě naší domluvy a výše uvedené struktury začneme aktivně oslovovat společnosti, které by potenciálně s Vámi mohly spolupracovat. Na základě telefonátu zasíláme e-mail s nabídkou spolupráce, případně okomentujeme daný případ. Domluvíme se na callback a pravidelně zjišťujeme, jak to daná firma vidí. Jsme v podstatě Vaší externí obchodní zástupci. Jedinou nevýhodou je, že rozjetí takovýchto odběratelů není možné provést za měsíc. Je tedy možné, že z počátku spolupráce budete v červených číslech, které se však v dalších měsících a letech obrátí.
a) Spolupráce založena na „dropshippingu“, což znamená, že Vy jako velkoobchod či výrobce držíte zboží v jistém množství skladem a v případě větší poptávky vyrábíte just in time. Následně zboží zašlete zákazníkovi jménem odběratele.
b) Spolupráce založena na „komisních skladech“, což znamená, že Vy jako velkoobchod či výrobce umístíte Vaše zboží na prodejny či sklady odběratelů bezplatně. Odběratel např. jednou měsíčně provede zápočet, kolik kusů prodal a uhradí fakturu za prodané množství. Vše musíte mít ošetřeno smluvně.
c) Spolupráce založena na prodeji „přímo na sklad“, což znamená, že odběratel zakoupí nějaké množství k sobě na sklad a pokusí se nést riziko z prodeje. Tato forma je pro potenciální partnery nejméně výhodná a pro nás nejsložitější pro získání. Ideální koncept spolupráce začíná a) či b) spoluprací a po nějaké době se změní ve spolupráci
Vaše jméno*
Váš e-mail*
Telefon
Vaše zpráva
Odeslat zprávu
Dáme si schůzku a domluvíme se na parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, co jsme schopni garantovat smluvně. Nastíníte nám Vaši hrubou představu.
Podepíšeme smlouvu o spolupráci. Nezavazujeme nikoho na minimální dobu spolupráce. Neplatíte nic dopředu.
Po podpisu smlouvy si společně nadefinujeme, jakou skupinu kontaktů chcete oslovit (zaměření firem, velikost firem podle obratu, počtu zaměstnanců ve firmě). Můžete nám dodat Vaši databázi firem nebo ji Vám můžeme vytvořit.
Necháme se proškolit na Váš produkt nebo službu.
Domluvíme se na call scriptu (struktuře hovorů) podle které budeme volat. To nám můžete dodat i sami, případně si můžete nechat call script vytvořit u nás.
Vyzkoušíme první měsíc volání s týdenním reportingem, ladíme, co je špatně a dolaďujeme spolupráci k dokonalosti.
Strukturu hovorů si umíme vytvořit i sami ve více verzích. Ty mezi s sebou umíme porovnávat. Bohužel vytvoření něco stojí. Pokud budete mít zájem klidně nás kontaktujte a my Vám tuto práci naceníme.
Pokud nám dodat seznam osob či firem, které nemáme oslovit, tak je oslovovat nebudeme. Pokud ho nám nedodáte, tak to holt vezmeme na sebe a omluvíme se, že se jedná o omyl nebo se zeptáme, zda jsou spokojeni.
Nemějte obavy. Před začátkem spolupráce se necháme proškolit na Váš produkt nebo službu. V průběhu prvních měsíců Vás budou kontaktovat kolegové s doplněním jednotlivých informací.
To se odvíjí od toho, jakou formu spolupráce budete chtít rozjet s potenciálními odběrateli. V základu nám stačí katalog, ceník, e-mail s Vaší doménou. Rozjeli jsme i spolupráce, kdy jsme měli pouze excelovský katalog a ceník. Snižuje to však důvěryhodnost Vaší společnosti.
To záleží na okolnostech. Je rozdíl domluvit schůzku ve firmě o třech lidech a ve Škodovce. Obojí umíme, ale každé bude stát rozdílný čas. Přibližnou cenu zjistíte po zadání počtu hovorů níže.
Sjednáme Vám schůzky, které potvrdíme a vše zapíšeme k Vám do kalendáře.
Prodáme Váš produkt nebo službu. Zkuste telefonní prodej a uvidíte sami.
Dodáme Vám souhlasy k zaslání e-mailů.
Zajistíme Vám vyplněné formuláře, z kterých můžete posunout Váš produkt nebo službu.
Najdeme Vám leady, které mají zájem o Váš produkt nebo službu. Umíme oslovit tisíce potenciálních zákazníků s Vaší nabídkou.
Jsme autentičtí, transparentní a féroví. Máme i vlastní CRM, kde uvidíte vše. Nejdeme do spolupráce, pokud víme, že nedokážeme naplnit klientovo očekávání.
Za kvalitu našich služeb ručíme. Garantujeme i úspěšnost našich operátorů, kteří jsou opravdoví profesionálové v oboru s průměrnou praxí 4 roky - žádní amatéři.
Nejdeme cestou krabicového řešení. Domluvíme se na přesných parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, a co jsme schopni garantovat i smluvně.
Chcete zvýšit efektivitu svých kolegů a nevíte jak? Třeba jste nikdy neuvažovali, že technická vybavenost může zvýšit produktivitu o několik desítek procent. Proto Vám zdarma přinášíme návod na to, jak…
Efektivní telemarketing je nezbytným prostředkem pro společností, které chtějí oslovit své potenciální zákazníka a zvýšit tak šanci na růst firmy. V dnešním konkurenčním prostředí je umění kvalitního telemarketingu klíčové pro úspěch….
Skoro každá společnost, která začíná s podnikáním většinou využívala telemarketing do doby, než se poptávky začaly generovat sami. Telemarketing využívá hlasovou interakci s volaným a slouží jako silný nástroj pro budování vztahů…
V době, kdy je mobilní telefon stále po ruce, se častokrát setkáváte s nežádoucími hovory od neznámých čísel. Ze slušnosti to pravděpodobně zvednete, nicméně Váš klid a soukromí je narušeno. Může to…